Як купити шапку і шарф?


Магазин шапок Vibrand пропонує своїм клієнтам широкий асортимент чудових головних уборів, шарфів, шкарпеток і нижньої білизни. Роблячи замовлення на сайті, зверніть увагу, що в залежності від параметрів екрану, оригінальний колір виробів може трохи відрізнятись. Для зручності кожного клієнта, до всіх товарних позицій ми додати детальний опис, прочитавши який, ви зможете точно дізнатися колір виробу та його характеристики.

Умови оплати

Оптовим мінімальним замовленням вважається: для шапок не менш 10 одиниць товарів, для шкарпеток - 10 упаковок, для трусів - 2 ростовки. Всі ціни на сайті вказуються на момент виробництва і можуть змінюватися з плином часу в зв'язку з падінням або підняттям валютного курсу. Якщо роздрібне замовлення зроблене на суму менше 2000 грн. доставку повинен сплатити покупець, понад 2000 грн. - доставка оплачується нашим магазином ( не застосовується на товари зі знижками). Після того, як буде проведена передоплата, потрібно зв'язатися з нашим менеджером і повідомити суму замовлення, точний час і дату.

Зверніть Вашу увагу,що товари на які діють знижки відправляються лише по передоплаті та обміну/поверненню не підлягають.

Усі замовлення з 01січня по 01 вересня 2022 відправляємо лише по передоплаті!

Звертаємо увагу, відповідно до закону України "Про захист прав споживачів", нижню білизну і шкарпетки обміну та поверненню не підлягають.

Обмеженна передача кольору і індивідуальні кольорові налаштування вашого екрану можуть незначно спотворювати оригінальні кольори. Ми прийняли всі розумні міри для забезпечення максимальної точності при описі запропонованих нами товарів. При цьому відмічаємо, що характеристики запропонованих нами товарів можуть змінюватись.

Умови доставки

Замовлення оплачені до 12 години дня відправляються в той же день. Якщо ж пізніше - на наступний день. Ми здійснюємо доставку товарів по всій Україні, крім Кримського півострова.

В залежності від уподобань, ви можете вибрати доставку наступними компаніями:

  • "Нова Пошта". Доставка цією компанією займає близько 1-2 днів, але може займати трохи довше в залежності від відстані до міста одержувача. Дізнатися точний час доставки ви можете на сайті транспортної компанії. Якщо на картку ПриватБанку була переведена передплата за товар, то при його отриманні ви оплачуєте тільки доставку по тарифам перевізника. Жодні додаткові грошові кошти не стягуються. В іншому випадку, якщо замовлення оплачується при отриманні, додатково пошта стягує 2% від суми за грошовий переказ +20 грн.
  • "Укрпошта". Доставка цією компанією тільки після 100% передоплати. Оплата за пересилку здійснюється під час отримання посилки і становить близько 35-45 грн. Доставка займає близько 3-5 робочих днів.

На не викуплені вчасно посилки, поштою додатково нараховується пеня за зберігання. Якщо ж від посилки була здійснена відмова не пов'язана з характеристиками товару, ми відправляємо наступні товари тільки по повній передоплаті. Як тільки ви оформите замовлення, наш менеджер зателефонує вам, щоб уточнити деталі і підтвердити його суму. Якщо з дати виставлення рахунку пройшло більше 3 днів і оплата не була зарахована на карту, замовлення автоматично скасовується. Відразу після відправки товарів ви отримаєте sms-повідомлення з номером декларації за яким будете мати можливість відстежити відправлення. При отриманні посилки важливо мати документи, що підтверджують вашу особу.

Доставка в Донецьку і Луганську область тільки по 100% передоплаті

У нас купити шапку онлайн можна в найкоротші терміни і вже через кілька днів ви будете насолоджуватися новим головним убором!


Зверніть увагу!


1) Категорії товарів, які можна / не можна повернути.

Товари належної/ неналежної якості та по повній вартості можна повернути або обміняти , для цього потрібно звязатись із менеджером по телефону або написати на емейл і повідомити про бажання повернути чи обміняти.

Товари на які не діє знижка відправляються наложеним платежем (лише Новою поштою) або по передоплаті (Нова пошта чи Укрпошта) на вибір покупця.

Товари належноі якості повертаються за кошти відправника. Товари у яких виявлено дефекти повертаються та обмінюються за кошт інтернет-магазину.

Товари належної /неналежної якості на які діє знижка відправляються по передоплаті та обміну чи поверненню не підлягають. 

ДО ВАШОГО ВІДОМА :Товари на які діє знижка - належної якості, проте деякі з них можуть мати дефекти або бути з вітрини , обміну/поверненню не підлягають

2) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості.

Якщо товар на який не діє знижка вам не підійшов, звяжіться із менеджером по телефону або по емейлу і повідомте про повернення у трьохденний термін.

3) Фізичне розташування, де повернення можна зробити.

Товар можна повернути за нашою адресою вул. Геологів 15/3 самостійно, або через відділення пошти.

4) Терміни та умови повернення коштів.

Гроші за повернений товар будуть надіслані на банківську карту вказану менеджеру після отримання нами посилки, не пізніше 7 денного терміну. Або на розсуд покупця буде здійснено обмін на інший товар.

5) Завершення покупки і отримання номера рахунку для оплати.

Після створення замовлення наш менеджер на протязі дня звяжеться із вами за вказаним у замовленні номером для підтвердження замовлення та наявності товарів і надасть реквізити для оплати.